اعلام آمادگی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد برای فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف آب

اعلام آمادگی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد برای فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف آب


اعلام آمادگی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد برای فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف آب

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از آمادگی این سازمان برای ارائه آموزش‌های شهروندی درباره مدیریت مصرف آب خبر داد و افزود: یقین داریم در شرایط بحرانی، سازمان باید در حوزه فرهنگ‌سازی وارد عمل شود.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد - عباس ملازینلی در دیدار با سرپرست روابط عمومی و مدیر دفتر بهره‌برداری و توسعه شبکه توزیع و کاهش آب بدون درآمد شرکت آب و فاضلاب استان یزد، پیشنهاد کرد: در شرایط فعلی با توجه به بحران کم آبی، گروه کارشناسی جامعی در این رابطه تشکیل و با برگزاری چند نشست کارشناسی با حضور اهالی هنر، در رابطه با فرهنگسازی مدیریت مصرف آب ایده‌پردازی شود.

معاون شهردار یزد اظهار کرد: سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری در راستای رسالت خود در طراحی فضاهای شهری، بیلبوردها و نمایه‌های شهری با جملات کوتاه و تاثیرگذار و همچنین در حوزه مجازی برای تهیه کلیپ و موشن گرافیک آمادگی لازم را دارد.

وی بیان کرد: همچنین می توان با همکاری بخش عمرانی استانداری، شرکت توزیع برق، شرکت آبفا و شهرداری، نهضت نصب سایه‌بان کولرهای آبی را راه اندازی کرد که کار بسیار ارزشمندی است و می‌تواند باعث ایجاد نهضت‌های دیگر همچون نهضت باز چرخانی آب شود.

سیاوش پاکدل سرپرست روابط عمومی و مدیر دفتر بهره‌برداری و توسعه شبکه توزیع و کاهش آب بدون درآمد شرکت آب و فاضلاب استان یزد هم در این دیدار گفت: با توجه به خشکسالی های شدید و متوالی، افزایش ۲۵ درصدی مصرف آب با شیوع بیماری کرونا و کاهش بارندگی‌ها، نگرانی‌هایی برای تامین آب شرب وجود دارد از این رو برای فرهنگ‌سازی در مدیریت مصرف آب، به حمایت‌های سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی نیاز داریم.

وی افزود: نیاز است اطلاع رسانی لازم درباره وضعیت ناپایدار آب استان به مردم صورت گیرد و آموزش های مدیریت مصرف مثل نصب سایه بان برای کولر های آبی، استفاده از سردوش های کاهنده مصرف و باز چرخانی آب ارائه شود تا در بحران آبی روبرو با مشکلات کمتری مواجه شویم.

 

آدرس کوتاه :
رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.