رانندگان ناوگان عمومی (سفیران فرهنگی یزد) زیر ذرهبین مدیریت 》 - سازمان حمل و نقل بار و مسافر
بازدیدهای سرزده از تاکسیهای های فرودگاه شهیدصدوقی با هدف بهبود خدمات به مسافرین
🔰به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد:
«حمید دهقان» رییس این سازمان، در ادامه بازدیدهای سرزده از شرکتها و مؤسسات حمل و نقل درونشهری، به همراه معاونان خود از نحوه خدماترسانی تاکسیهای فرودگاه شهید صدوقی یزد بازدید کرد.
🔻دهقان در این بازدید، هدف از چنین برنامههایی را «سرکشی و حضور در بین همکاران برای تقدیر و تشکر از زحمات آنان» عنوان کرد و گفت: این اقدام را وظیفه اخلاقی خود میدانم.
🔻وی افزود؛ حضور در بین همکاران و دیده شدن تلاشهای آنان، انگیزه و تلاش آنان را چند برابر میکند و این انرژی متقابلاً به خود ما بازمیگردد.»
🔻رییس سازمان حمل و نقل شهرداری یزد با اشاره به اهمیت ویژه فرودگاه به عنوان یکی از دروازههای ورودبه شهر جهانی یزد، افزود: «فرودگاه اولین مکانی است که گردشگران داخلی و خارجی و همچنین افرادی که برای امور تجاری، صنعتی و معدنی به یزد سفر میکنند، با آن مواجه میشوند. به همین دلیل، توجه به کیفیت خدمات در این پایانه از اهمیت بالایی برخوردار است.»
🔻وی با تقدیر از رانندگان تاکسیهای فرودگاه که به «سفیران فرهنگی شهر» ملقب شدهاند، خاطرنشان کرد: «توجه به این رانندگان از اولویتهای کاری ما است و تمام تلاش خود را به کار گرفتهایم تا به همراه این تلاشگران، تامین رفاهی را برای آنان فراهم کنیم.»
🔺گفتنی است در این بازدید یکساعته، نقطهنظرات و پیشنهادهای رانندگان مستقر در فرودگاه برای بهبود کیفیت خدمات به مسافران، شنیده شد و برای تسریع در اجرای برخی از این پیشنهادها، دستورهای لازم به معاونان داده شد.
#تاکسی_ویژه_فرودگاه
#سازمان_حمل_و_نقل_بار_و_مسافر_شهرداری_یزد
#شهرداری_یزد
#روابط_عمومی
💠 ارتباط ☎️: با شماره📞 ۱۸۸۹
💠 آخرین اخبار از شبکه ایتا:
@transportyazd
🌐 روابط عمومی سازمان حملونقل بار و مسافر شهرداری یزد