مزایده عمومی غرفه های پایانه مسافربری غدیر و میدان جانباز(اطلسی)
سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد در نظر دارد بهره برداری از غرفه های تجاری پایانه مسافربری غدیر و پایانه میدان جانباز را به شرح مندرج در جدول ذیل از طریق مزایده واگذار نماید . متقاضیان میتوانند پیشنهادات خود را ضمن رعایت موارد ذیل و ملاحظه قیمت پایه حداکثر تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه مورخ 11/10/1399 در دو پاکت سربسته محتوی پاکت الف : شامل تضمین بانکی و پاکت ب : شامل پیشنهاد قیمت به حراست سازمان واقع در سازمان حمل و نقل بار و مسافر تسلیم و رسید دریافت نمایند .
الف ) مشخصات
ردیف | شرح | متراژ (مترمربع) | قیمت کارشناسی / اجاره ماهیانه (ریال) | مبلغ ضمانت شرکت در مزایده (ریال) |
1 | غرفه شماره 1 گیم نت
| 36 | 25.500.000 | 15.300.000 |
2 | غرفه شماره 10 فروش قهوه
| 15 | 11.000.000 | 6.600.000 |
3 | غرفه شماره 11 صنایع دستی
| 15 | 22.000.000 | 13.200.000 |
4 | پارتیشن آرایشگاه
| 12 | 9.500.000 | 5.700.000 |
5 | کافی شاپ
| 156 | 70.500.000 | 42.300.000 |
6 | رستوران
| 316 | 44.000.000 | 26.400.000 |
7 | فست فود (پایانه میدان جانباز)
| 15 | 18.000.000 | 10.800.000 |
· فست فود پایانه میدان جانباز با وضعیت موجود واگذار میگردد .
ب ) شرایط مزایده
1- پیشنهاد دهندگان می بایست جهت شرکت در مزایده مبلغ ضمانت را طبق جدول فوق ، ضمانت نامه بانکی یا اوراق مشارکت بی نام و یا مبلغ ضمانت را نقدا به حساب سپرده 2001135875 بانک تجارت شعبه شهید بهشتی در وجه سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد واریز نمایند .
2- سپرده نفر اول و دوم تا زمان انعقاد قرارداد نزد سازمان باقی خواهد ماند و چنانچه برنده اول و دوم حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده مربوطه به نفع سازمان ضبط خواهد شد و افراد مذکور حق هیچگونه اعتراضی را در هیچ مرجعی نخواهند داشت .
3- مدت قرارداد از زمان انعقاد قرارداد به مدت یک سال می باشد . متقاضیان حق هیچگونه اعتراضی را دراین خصوص نخواهند داشت.
4- سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادات مختار است .
5- به پیشنهادات مشروط ، مبهم و فاقد ضمانت نامه معتبر و پیشنهاداتی که پس از انقضای مهلت مقرر تحویل داده شود ترتیب اثر داده نخواهد شد.
6- بهای خدمات ارائه شده در قالب حق شارژ (آب و گاز و برق ) در طول مدت قرارداد به عهده برنده مزایده است .
7- برنده مزایده در صورتی که ظرف مدت یک هفته پس از ابلاغ نتایج ( به استثنای ایام تعطیل ) نسبت به انعقاد قرارداد اقدام ننماید سپرده او به نفع سازمان ضبط خواهد شد . بدیهی است سازمان در زمان عقد قرارداد تضمین کافی در جهت وصول کل وجوه قرارداد را دریافت خواهد نمود .
8- شرایط پیش بینی نشده هنگام عقد قرارداد اضافه می گردد .
9- هزینه درج آگهی ، کارشناسی و کلیه هزینه های متعلقه به عهده برنده مزایده می باشد .
10- متقاضیان جهت دریافت اسناد مزایده مبلغ 200.000 ریال به حساب 2006493540 بانک تجارت شعبه شهید بهشتی یزد بنام سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد واریز نمایند و یا با مراجعه به سازمان نسبت به پرداخت وجه از طریق دستگاه کارتخوان ( pos فروشگاهی ) اقدام نمایند .
11- دریافت و قبول پیشنهادات حداکثر تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه مورخ 1399/10/11 بوده و پیشنهادات واصله در ساعت 8:00 روز یکشنبه مورخ 1399/10/14 با حضور اعضای کمیسیون در محل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد باز و قرائت و تصمیم گیری خواهد شد.
12- سایر شرایط در اسناد مزایده مندرج و به متقاضیان ارائه خواهد شد .
متقاضیان میتوانندجهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد به روابط عمومی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد به نشانی : میدان صنعت ، ابتدای بلوار شهید دهقان ، جنب پمپ گاز CNG مراجعه و یا با شماره تلفن 3-37200401-035 داخلی 233 تماس حاصل نمایید .