طرح یکپارچه سازی فروش بلیط اتوبوس های بین شهری از طریق اختصاص دستگاه های وب کیوسک در ترمینال غدیر

طرح یکپارچه سازی فروش بلیط اتوبوس های بین شهری از طریق اختصاص دستگاه های وب کیوسک در ترمینال غدیر

مدیر داخلی پایانه غدیر در جلسه ای با روابط عمومی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد و مجریان طرح اختصاص دستگاه های وب کیوسک تهیه بلیط اتوبوس در خصوص جزئیات این طرح گفتگو نمود.

سید ضیاء حسینی زاده با بیان این مورد که این طرح برای اولین بار بصورت پایلوت در اهواز اجرا شده و اجرای آن برای دومین بار با نصب 4 دستگاه وب کیوسک در پایانه مسافربری غدیر یزد رقم خورده است اظهار داشت: با توجه به فراهم بودن زیرساخت ها و بسترهای لازم جهت اجرای این طرح در مجموعه دفاتر پایانه غدیر اجرای این طرح در کوتاهنرین زمان و با صرف کمترین هزینه انجام پذیرفت؛ از مزیت های اجرای این طرح بهبود کیفیت خدمات رسانی به مسافران شامل یکسان سازی در میزان و مبلغ فروش بلیط ها، حذف دلالان و واسطه گران فروش بلیط، عدم نیاز به مراجعه به دفاتر فروش جهت صدور و یا چاپ مجدد بلیط، شناسایی کامل مسافران به دلیل لزوم ارائه کارت شناسایی معتبر هنگام صدور بلیط،، رفع مشکلات و معضلات مسافرین فاقد بلیط و بدنبال آن فاقد هر گونه بیمه و پرداخت عوارض مسافربری و در کل رضایت مسافران، صاحبان اتوبوس و شرکت های مسافربری است. هم چنین طرح چندزبانه نمودن دستگاه های موجود، اضافه نمودن 2 دستگاه تا اواخر هفته جاری، اختصاص یک دستگاه خوددریافت جهت دریافت وجوه نقدی شهروندان، ایجاد زیرساخت های مورد نیاز در خصوص تهیه بلیط برگشت از طریق این دستگاه ها هم چنین اختصاص یک سیستم به همراه کاربر در خصوص چاپ بلیط های اینترنتی، هم چنین در آینده ای نزدیک جهت تکمیل این طرح پس از شناسایی نقاط موجود سطح شهر حداقل دو ایستگاه وب کیوسک تهیه بلیط در نقاط پر تردد سطح شهر نصب خواهد گردید. وی همنین عنوان کرد: در صورت همکاری کامل مجموعه راهداری و پلیس راهور جهت شناسائی مسافران از طریق رؤیت کارت شناسایی جهت تشخیص اتباع بیگانه، ممانعت از ورود اتوبوس ها به داخل شهر همچنین ممانعت از سوار و پیاده نمودن مسافران در میادین ورودی شهر شامل میدان جهاد و میدان شهید آقا بابایی شاهد موفقیت های روزافزون اجرای این طرح و ارائه خدمات بهتری در آینده ای نه چندان دور خواهیم بود.