بر پایی میزی برای خدمت بیشتر به شهروندان یزدی

بر پایی میزی برای خدمت بیشتر به شهروندان یزدی

 میز خدمت شهرداری روز جمعه قبل از برپایی نماز جمعه در مسجد ملا اسماعيل یزد برپا شد.
 
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز یزد، شهردار یزد با اشاره به اهمیت راه‌اندازی نهضت پاسخگویی در این نهاد، گفت: میز خدمت شهرداری یزد با حضور معاونین شخص شهردار، شهرداری، مدیران مناطقُ و روئسای سازمان‌های شهرداری در خیابان قیام یزد محل میعادگاه نماز جمعه برپا شد. 
 
جمال‌الدین عزیزی با اشاره به ضرورت جذب مشارکت عمومی برای ارتقای خدمات شهرداری، اظهار کرد: شفاف سازی و پاسخگویی در مورد عملکرد از جمله اولویت‌های اجرایی این دوره شهرداری یزد است.
وی توسعه شهری را مستلزم مشارکت همه شهروندان در حوزه‌های مختلف دانست و افزود: عدالت در توزیع خدمات و افزایش کیفیت زندگی از مهمترین اهداف مدیریت شهری در یزد است.
شهردار یزد راه‌اندازی نهضت پاسخگویی را از جمله اقدامات انجام شده و در دستور کار شهرداری یزد عنوان کرد و گفت: این مهم در راستای گسترش ارتباط شهرداری و مدیران شهری با مردم انجام شده است.
عزیزی حضور فیزیکی مسئولان و دست‌اندرکاران مدیریت شهری در محلات را یکی از راهکارهای حائز اهمیت برای افزایش اعتماد عمومی و جذب مشارکت اقشار مختلف جامعه دانست. 
وی اظهار داشت: حضور شهردار، معاونین شهرداری، مدیران مناطقُ و روئسای سازمان‌های شهرداری یزد از جمله مهمترین ویژگی این برنامه مدیریت شهری است.
عزیزی با اشاره به ظرفیت‌های انسانی و زیست محیطی و علمی یزد، خاطرنشان کرد: شهرداری از هرگونه طرح و برنامه‌ای که مسیر توسعه بیش از پیش شهر میراث جهانی یزد را هموار‌تر بسازد در حد توان اجرایی و مالی خود حمایت می‌کند.
عزیزی گفت: شنیدن دغدغه‌های مردم و شهروندان یکی از رسالت‌های مدیریت شهری است که سعی داریم در این دوره مدیریت شهرداری یزد این مهم را در حد توان انجام دهیم.